En we gaan maar door!!! - Reisverslag uit Salviac, Frankrijk van Karin & Helma BesDijk - WaarBenJij.nu En we gaan maar door!!! - Reisverslag uit Salviac, Frankrijk van Karin & Helma BesDijk - WaarBenJij.nu

En we gaan maar door!!!

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Karin & Helma

17 Februari 2015 | Frankrijk, Salviac

Weer even een kleine update.

We zijn druk bezig met inpakken en alvast dozen over te brengen. Tussen de bedrijven door ook gelijk de verhuizing van Internet geregeld, de verzekeringen en alle bankzaken aangepast. Was wel een hele toer, maar wederom is alles op eigen kracht gelukt.

Even voor de goede orde: telefoon, Internet en tv werken weer naar behoren. Wij zijn weer bereikbaar en hopen dat dat zo blijft!

Komende twee weken moeten we gaan knallen, want dan moeten de laatste spullen ingepakt gaan worden en kan het grote verhuizen gaan beginnen. De laatste dagen zal het wel weer kamperen in eigen huis gaan worden, maar dat maakt niet uit. We weten waar we het voor doen.

Mégane nemen we nu al zo af en toe mee, zodat ze kan wennen aan de nieuwe omgeving. Ik moet zeggen dat het steeds beter gaat. Moesten we haar de eerste keer nog over de drempel tillen, ja ook hier, vandaag liep ze zelfstandig naar binnen en toen ze los mocht lopen ging ze op onderzoek uit. Ze is in elke kamer geweest, stond overal te kwispelen en dat was zo leuk om te zien!
Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden straks als we er echt wonen.

Tot de volgende keer!!

• 17 Februari 2015 - 18:54

Joke:

Iedre dag een paar grote stappen verder.
    Wat zullen jullie lekker slapen!!

Verslag uit: Frankrijk, Salviac

(Bijna) 1 Oktober 2015

24 Juni 2015

24 Juni 2015

09 Juni 2015

We gaan die kar zeker trekken deze zomer!!!
Karin & Helma

Wij zijn Helma Besseling en Karin van Dijk. Wij zijn op 1 oktober 2013 geëmigreerd naar Frankrijk om daar voor ons zelf te gaan beginnen. De wens om te emigreren hebben we al heel lang en het moest er gewoon een keertje van komen. Iets eerder dan wij eigenlijk zelf gedacht hadden, maar er kwam zoiets moois op ons pad, dat we hebben besloten om deze kans met beide handen aan te pakken en er voor te gaan. Wat gaan we doen? We gaan een eigen bedrijf starten in het beheer, schoonmaak en onderhoud van particuliere vakantiehuizen.

Actief sinds 16 Okt. 2013
Totaal aantal bezoekers 20215