Project tuin - Reisverslag uit Salviac, Frankrijk van Karin & Helma BesDijk - WaarBenJij.nu Project tuin - Reisverslag uit Salviac, Frankrijk van Karin & Helma BesDijk - WaarBenJij.nu

Project tuin

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Karin & Helma

22 Maart 2015 | Frankrijk, Salviac

Zo! Project I is klaar! Groetentuin en zijkant van de voortuin bijna onkruid vrij gemaakt. Eerste zaaigoed/plantjes zitten in de grond. Project II wordt de zijkant van het huis.

• 22 Maart 2015 - 18:00

Joke:

En nu maar zingen!!!!Dan groeien de plantjes beter....Of liever niet??????

Verslag uit: Frankrijk, Salviac

(Bijna) 1 Oktober 2015

24 Juni 2015

24 Juni 2015

09 Juni 2015

We gaan die kar zeker trekken deze zomer!!!
Karin & Helma

Wij zijn Helma Besseling en Karin van Dijk. Wij zijn op 1 oktober 2013 geëmigreerd naar Frankrijk om daar voor ons zelf te gaan beginnen. De wens om te emigreren hebben we al heel lang en het moest er gewoon een keertje van komen. Iets eerder dan wij eigenlijk zelf gedacht hadden, maar er kwam zoiets moois op ons pad, dat we hebben besloten om deze kans met beide handen aan te pakken en er voor te gaan. Wat gaan we doen? We gaan een eigen bedrijf starten in het beheer, schoonmaak en onderhoud van particuliere vakantiehuizen.

Actief sinds 16 Okt. 2013
Totaal aantal bezoekers 20188